KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:

1) administratorem Państwa danych osobowych jest OfOffice Consulting Sp. z o.o. z siedzibą ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa [tel: (+48) 531-700-531, office@ofoffice.pl];

2) Państwa dane osobowe przetwarzane będą w procesie komunikacji dotyczącej udzielenia informacji w celu realizacji otrzymanego zamówienia (usługi szkoleniowe, księgowe, administracyjne, prawne, konsultacje, obsługa IT), na podstawie art. 6 ust 1 pkt a/b/c.

3) odbiorcą Państwa danych osobowych jest OfOffice Consulting Sp. z o.o.;

4) Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia realizacji zamówienia (usługi), zaś dane zawarte w plikach cookies maksymalnie 1 rok (przeważnie 1 miesiąc);

5) posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

6) mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

7) zbierane i przetwarzane są tylko informacje dobrowolnie podane przez Użytkownika, Operator Serwisu nie przetwarza danych automatycznie (za wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies – opis niżej) i nie dokonuje profilowania,

8) w naszej Witrynie formularze komentarzy zostały wyłączone, co oznacza, iż nie zbieramy żadnych danych z tym związanych,

9) artykuły na tej Witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn (stron www) zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, Używane są głównie do utrzymywania sesji np. poprzez wygenerowanie i odesłanie tymczasowego identyfikatora po logowaniu. Mogą być jednak wykorzystywane szerzej poprzez zapamiętanie dowolnych danych (np. w zakresie dopasowania wyświetlanych treści), które można zakodować jako ciąg znaków. Dzięki temu użytkownik nie musi wpisywać tych samych informacji za każdym razem, gdy powróci na tę stronę lub przejdzie z jednej strony na inną. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Są to dane tymczasowe – wygasają automatycznie po pewnym czasie i w każdej chwili mogą być usunięte lub zablokowane przez użytkownika. Co do zasady, pliki cookies nie służą identyfikacji użytkowników i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość Użytkownika Serwisu.

Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator Serwisu OfOffice Consulting Sp. z o.o. z siedzibą ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
– dostosowania zawartości stron internetowych Witryny do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie (tj. rodzaj urządzenia – komputer, tablet, telefon, rozdzielczość ekranu itp. dane techniczne) Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb i dopasowaną do rodzaju urządzenia z którego korzysta;
– tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.

W ramach Witryny stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
– niezbędne pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu internetowego,
– funkcjonalne pliki cookies, umożliwiające “zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Witryny. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Jak długo przechowujemy Państwa dane

Do czasu zakończenia realizacji zamówienia (usługi), zaś dane zawarte w plikach cookies maksymalnie 1 rok (przeważnie 1 miesiąc). W przypadku zawarcia umowy na obsługę Państwa firmy – przez cały okres obowiązywania umowy.

Jakie mają Państwo prawa do swoich danych

W każdej chwili możecie Państwo zażądać od Operatora Serwisu dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem Państwa danych osobowych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez Państwa. Możecie Państwo również zażądać usunięcia przez Operatora Serwisu Państwa danych osobowych będących w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to jednak danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa – art. 6 ust 1 pkt f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO).

Media społecznościowe

Po kliknięciu w ikonę Facebook, LinkedIn czy Youtube zostaną Państwo przekierowani do strony zewnętrznego dostawcy – właściciela danego serwisu. Operator Serwisu zaleca zapoznanie się z polityką prywatności każdego serwisu / portalu społecznościowego na który zostaną Państwo przekierowani. Operator Serwisu nie ma wpływu na przetwarzanie danych przez podmioty trzecie – właścicieli innych serwisów / portali.

Google Maps oraz Google Analitycs

Wykorzystujemy cookies do śledzenia statystyk strony, takich jak liczba osób odwiedzających, rodzaj systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej wykorzystywanej do przeglądania strony, czas spędzony na stronie, odwiedzone podstrony etc. Korzystamy w tym zakresie z narzędzia Google Analytics. Zbierane w tym zakresie informacje są całkowicie anonimowe i nie pozwalają na Państwa identyfikację. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA, dotyczące usługi Google Analytics.

Ta strona korzysta z usługi mapowej Map Google za pośrednictwem interfejsu API. Jest obsługiwany przez Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Aby korzystać z Map Google, konieczne jest zapisanie adresu IP. Informacje te są zwykle przesyłane na serwer Google w USA i tam przechowywane. Dostawca tej strony nie ma wpływu na ten transfer danych. Korzystanie z Map Google ma na celu uatrakcyjnienie naszej witryny i ułatwienie lokalizacji wskazanych przez nas miejsc na stronie internetowej. Stanowi to uzasadniony interes zgodnie z art. 6 (1) (f) RODO. Więcej informacji na temat przetwarzania danych użytkownika można znaleźć w deklaracji ochrony danych Google pod adresem https://policies.google.com/privacy?hl=pl.

Logi serwera

Korzystanie z Witryny wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest Witryna. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika Serwisu, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik Serwisu. Logi są zapisywane i przechowywane na serwerze. Służą do administrowania Stroną, a ich treść nie jest ujawniana nikomu poza osobami i podmiotami upoważnionymi do administrowania serwerem. Operator Serwisu nie wykorzystuje w żaden sposób logów serwera do identyfikacji Użytkownika Serwisu.

Witryna – strona www https://ofoffice.pl
Użytkownik Serwisu (Użytkownik) – każda osoba, która odwiedza stronę https://ofoffice.pl
Operator Serwisu – administrator strony https://ofoffice.pl